tisdag 12 februari 2008

I korta ordalag

Knubben: Tömkörd av Märeth. Gått i vagnen runt kvarteret. Jag längtar efter seltungorna.

Najka: Promenerat runt huset med Bettan, Mylta och mig.

Lycko: Gjort ingenting.

Mylta: Infångad och gott ett varv runt huset. Jag tror att det var första gången. Det var svårt att gå genom grinden.

Disa: Pulsat skoterspår med Bettan, Elvira och mig. Gått på bygatan. Longerad. Hon var fin idag.

Elvira: Pulsat skoterspår med mig, Bettan och Disa. Gått på bygatan. Hon ska få börja bära utrustning om vi har nåt som passar.

Tack Elisabeth och Märeth för all hjälp. Ni är guld värda!

2 kommentarer:

Nästankusin Erica sa...

Vilken tur att du "bara" har: 1st Häst, 6st Ponnyer, 5st Hundar, 2st Katter och 1st Man att tampas med *ASG x 10 000*.....!!!!!!!

Elisabeth sa...

<*puss på kinden* ;)