måndag 1 december 2008

Lite russ och mycket Herkules

Det var länge sedan det skrevs något om russen. Dom mår bra och jag ska försöka fixa lite bilder på till helgen och rapportera om dom. Tyvärr räcker inte tiden riktigt till som jag skulle vilja men lite träning här och där blir det.

Har lärt Herkules att söka framåt neråt och ställa i nacken åt vänster ikväll. Han var koncentrerad och tillmötesgående och vi slutade innan han började bita i utrustningen. Flyttade även på högerbogen några gånger vilket också gick rätt enkelt,slutade i tid där också. Sista övningen för kvällen blev matte hoppande upp och ner i stigbyglarna. Jag är inte särskilt smidig och vig kan jag säga! Herkules var mycket intresserad av vad jag höll på med och visade mycket gott tålamod och stod alldeles stilla i mina upphopparförsök. Jag säger bara pall!
Lite tjafs med inhalandet av grejer i munnen har det varit ikväll. Det enda som hände var att medan jag drog upp lädren på ena sidan hann han smaka på motsatt sidas stigbygel en gång.
Tidsmässigt höll vi på ca 20min och jag verkar ha lärt mig att inte göra en gång för mycket som det annars lätt blir.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Duktig Elin! :)

Anonym sa...

Ja du är duktig och det verkar som att du köpt en fin pålle som du får mycket glädje av!
Jonsson

alltidkajsa sa...

Du kan nå mig på tel 0768494667 :) /kusinkajsi