fredag 14 mars 2008

Herkules och mys


Har bara myst ikväll. Eller jag försöker mysa och han bita.
Vi har en liten udda relation just nu.
Tjockheten i ena bakbenet häromdagen har också fått sig en förklaring. Mugg, såklart. Vad trött jag blir.
Alla hästar (djur) kommer ju till en av en anledning sägs det och att man har nåt specifikt att lära av just den individen. Herkules har nog kommit för att träna mitt tålamod......jag tror att min tålamodsträning upphör i april nån gång, för som genom ett trollslag kommer valacken i honom att göra precis som jag tänkt och framförallt uppskatta mina försök till mys. Det har jag bestämt....

2 kommentarer:

karin sa...

Ska han bli snörpt i april?
Det är bara bra med tålamodsträning det skulle jag behöva mer av på det privata planet! Med mej själv.

elin sa...

japp, kastrering efter påsk och jag längtar!