torsdag 13 november 2008

På vägen hem


Han har blivt en knul Herkules! Det var bara framdel och bakdel på honom. Dessutom är han jättekort just nu, det kändes som om jag kunde ta runt honom på längden. På höjden kändes han inte så stor som förrut, kanske är det för att jag jämför honom med Lina. Lite ponnykänsla var det över honom också tycker jag. Lynnet har förändrats och är helt klart en valacks nu, vilket var skönt att se. Jag har lite svårt att inse att det är jag som rår om honom och men samtidigt ska det bli roligt när han kommer hem igen. Tyvärr var inte Monica hemma så jag kunde få någon rapport om hur det går, men det låg en loksele vid boxen och han var den enda som stod inne.....

3 kommentarer:

Karolina Sundqvist sa...

Fin han är Herr Herkules!

Anonym sa...

Kul att se, han ser så vuxen ut i kroppen på någe vis!
Jonsson

Camilla sa...

Åhå! Här händer det saker! Är han i stallet, nu då? Du tog väl rätt häst? ;)